سوالات متداول
در ضمن شما می توانید در قسمت تماس با ما بصورت الکترونیکی درخواست یا سوال خود را برای مجموعه میمرا بفرستید همچنین با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.
سوالات عمومی
آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش پروفایل کاربری، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.
آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟
بله شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش سفارشات من، سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده نمایید.
آیا برای خرید از فروشگاه میمرا حتما باید در وب سایت عضو شوم؟
شما میتوانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمتها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید. عضویت در فروشگاه مجازی میمرا بسیار ساده است و از طریق موبایل انجام میشود و در نسخه جدید سایت نیازی به داشتم ایمیل نیست.
آیا فقط در ساعات کاری فروشگاه میمرا میتوانم ثبت سفارش نمایم؟
شما در کلیه ساعات شبانه روز میتوانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و محدودیت زمانی وجود ندارد.
آیا امکان خرید برای شخص دیگر وجود دارد تا سفارش به ایشان تحویل شود؟
بله. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، شما نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت به تحویل اقدام می نمایند.
آیا فروشگاه فاکتور به نام شرکت و شخصیت حقوقی صادر می نماید؟
بله. با تکمیل اطلاعات حقوقی شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری، میتوانید نسبت به سفارش و اخذ فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام نمایید.
پیگیری سفارشات در فروشگاه میمرا چگونه است؟
فروشگاه میمرا با ارسال پیامک مراحل سفارش را به شما اعلام مینماید.
پس ازثبت سفارش،میتوانم انصراف دهم؟
بله، میتوانید تا قبل از آماده شدن مرسوله در بازه زمانی مشخص، با مرکزسفارشات فروشگاه میمرا به شماره ۰۲۱۶۶۴۰۱۲۸۶ تماس حاصل نموده و اقدام به لغو سفارش نمایید.
آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر امکان سفارش تلفنی وجود ندارد.
آیا امکان خرید هدیه برای شخص دیگری وجود دارد بدون آنکه فاکتور برای ایشان ارسال شود؟
بله، در مرحله نهایی سفارش و پرداخت، از شما سوال میشود .میتوانید با برداشتن تیک ارسال فاکتور اقدام نمایید.
هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟
هزینه ارسال برای سفارشات اینترنتی با توجه به کد پستی و نوع ارسال مشخص می شود.
آیا امکان دریافت سفارش خود در تاریخ و ساعت مشخص وجود دارد؟
بله، شما می توانید با ثبت توضیحات در مورد زمان ارسال محصول، در بازه زمانی مشخص شده سفارش خود را تحویل بگیرید.
مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟
در حال حاضر شما می توانید به صورت پرداخت آنلاین یا به هنگام تحویل کالانسبت به تسویه اقدام نمایید.
سوالات پیشرفته
اول از همه، شما هرگز نمی خواهید بدون حفاظت امنیتی روی رایانه خود بمانید. آنتی ویروس رایگان نرخ تشخیص بسیار پایینی دارد. با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که شما را از آخرین نرم افزار امنیتی که برای محافظت از نرم افزارهای جاسوسی، بدافزار و ویروس به همه مشتریان خود توصیه می کنیم و می فروشیم مطلع کنیم.
شما می توانید با وارد کردن مشخصات خواسته شده در لینک پیگیری از سایت میمرا سفارشات خود را پیگیری کنید.
بله شما میتوانید در بخش پروفایل -> سفارشات->دریافت فاکتور رو انتخاب و پرینت یا بصورت پی دی اف دانلود کنید.